Теоријска настава: Основне димензије маркетинга, основне карактеристике савременог друштва, предузеће и тржиште, појмовно одређење тржишта, тржишни механизам, облици тржишног организовања, МИС, формулисање маркетинг програма, производ, цена, дистрибуција, промоција, управљање маркетингом,аналиуза процеса набавке, основне маркетинг стратегије, интернационализација пословања предузећа, специфични аспекти маркетинга. Вежбе: Обухватају припрему, израду и одбрану семинарског рада - Маркетинг плана.
☗ Technical Faculty ,,Mihajlo Pupin" (Within University of Novi Sad) ⚲ Đure Đakovića bb, 23000 Zrenjanin ☎ Tel. +381 23 550-515 ☏ Fax: +381 23 550-520 ✉ е-mail: dekanat@tfzr.uns.ac.rs PIB: 101161200 Giro account number: 840-1271666-43
Accreditation Study Scientific conferences Journal Projects Documents Pricelist Cookie info