ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА СТУДЕНТЕ - УПЛАТА ШКОЛАРИНЕ И ДРУГИХ ТРОШКОВА СТУДИЈА: Уплате на рачун Факултета, у сврху плаћања школарине или других трошкова студија (пријава испита, пренос бодова, обнова године, продужење статуса студента, овера семестра, одбране рада и слично на свим нивоима студија ), могу се вршити закључно са понедељком 29.12.2025. године на до сада, уобичајен начин. Након наведеног времена и датума, евентуална уплата неће бити евидентирана и неће постојати могућност повраћаја средстава. Наиме, Факултет, као и остале установе високог образовања чији је оснивач Република Србија, прелази у Систем за припрему, извршење, рачуноводство и извештавање – СПИРИ, што за последицу има укидање свих постојећих рачуна Факултета. Преласком у СПИРИ, почетком јануара 2026. године, биће отворени одговарајући подрачуни преко којих ће се вршити даље финансијско пословање Факултета. Благовремено, а најкасније до 15. јануара 2026. године, Факултет ће припремити и објавити одговарајуће упутство/информацију везано за плаћања која ће се вршити кроз СПИРИ. Упутство/информација за студенте свих нивоа студија, као и ово обавештење, биће објављени на интернет страници Факултета, друштвеним мрежама и упућено свим студентима путем емаил-а.

Odnosi-s-javnoscu/Sadrzaj/1

Садржај

14. 06. 2024.

Теоријска настава Односи с јавношћу и маркетинг комуницирање. Процес маркетинг комуницирања. Облици и координација промотивних активности. Појмовно одређење односа с јавношћу. Место односа с јавношћу у комуникационом миксу предузећа. Значај односа с јавношћу за пословање предузећа. Друштвена одговорност. Услови савременог пословања. Друштвена одговорност организације. Извори друштвене одговорности. Маркетинг и друштвена одговорност. Маркетинг комуницирање и кодекси понашања. Односи с јавношћу и друштвена одговорност. Интерни односи с јавношћу. Комуникација унутар организације. Ефикасна интерна комуникација. Канали интерног комуницирања. Унапређење личног имиџа. Односи с јавношћу у међународном маркетингу. Специфичности управљања маркетинг комуницирањем у међународном маркетингу. Комплементарност облика промотивног деловања у међународном маркетингу. Односи с јавношћу и корпоративне комуникације у међународном маркетингу. Реноме као фактор конкурентности. Практична настава Односи с медијима. Улога медија у маркетинг комуникацији. Публицитет и односи с јавношћу. Саопштења за медије. Методи односа с јавношћу. Основне методе односа с јавношћу. Публикације. Спонзорство. Лобирање. Корпоративни идентитет. Положај, особине, образовање и ставови ПР менаџера у Србији.


Стари сајт






Контакт

☗ Технички факултет Михајло Пупин
(у оквиру Универзитета у Новом Саду)
⚲ Ђуре Ђаковића бб, 23000 Зрењанин
☎ Тел. +381 23 550-515
☏ Факс: +381 23 550-520
✉ е-пошта: dekanat@tfzr.uns.ac.rs
ПИБ: 101161200
Број жиро рачуна: 840-1271666-43